Založit webové stránky nebo eShop

 

Rasy v DE

Lidé

Rytíř

Průměrní ve všech dovednostech v ničem nevynikají, ale ani ovšem neztrácejí. Velmi přizpůsobivá rasa

není vhodná pro nováčky


Barbaři

Berserker

Vemi útočná a dobyvačná rasa. Ovládají špatně obchod a manu

vhodná pro nováčky

1-3-6-10/12

0. den - postavíme sýpku, odtaháme 4-5 kol a pošleme 2 útoky, sešleme 3 okrádačky na zlato  na neutrálky.

1. den - máme 3 zemky, před odtahem postavíme 1 sýpku a druhou postavíme během odtahu, pošleme 3 útoky 

2. den - 6 zemí a se štěstím a umem 8 kol… stavíme sýpky během odtahu a pošleme podle zlata útoky… v ideálních podmínkách se dá poslat 6 útoků, ale ideální podmínky se vidí málokdy, takže spíše se pošlou tak 4 až 5 útoků

3. den   -  máme okolo 10 zemí, tak už jen během odtahu dostavujeme sýpky a připravujeme se na útoky 

Poznámka: V prvních dnech je zbytečné přistavovat domy, protože tento rozjezd je docela ekonomicky náročnější, ale při velkém obsazení ligy s pěkným počasím se vyplatí.

Chrabromir

1-2-4-8

0. den - postavíme sýpku a podle hrdina táhneme buď jedno nebo žádné kolo, verbneme jedničky a pošleme útok na nějakou neutrálku podle procent k obraně a hera; pošleme 3 okrádačky na zlato

1. den - máme 2 zemky a zlato, takže postavíme sýpku, odtaháme 4-5 kol a pošleme 2 útoky a mezi zeměni nastavíme obchodku

2. den - máme 4 zemky, ve dvou z nich sýpku. Během odtahu dostavíme s rozmyslem a předpokladem buď 1 nebo 2 sýpky a pošleme buď 3 nebo 4 útoky ( 2 ze základní a 1/2 z dobyté) 

3. den - máme 7/8 zemí, během odtahu stavíme sýpky, vesměs nevyjde zlato na sýpky všude a hodně útoků, takže se musí propočítat kolik sýpek se dá postavit, aby zároveň bylo možné poslat i nějaký ten útok 

Poznámka: Když je dobrý hrdina tak se dá 0. den poslat útok bez odtahu kol.Tím pádem první den je možnost mít 14 kol, což stačí k velmi příjemnému rozjezd.

Hrabě de Kubicius


Skřeti

Veleskřet

Rychle se množící skřeti v litých bojích využívají jejich počet než sílu díky 10 kolům.

není vhodná pro nováčky

0. den - Postavit sýpku, odtahat 4 - 5 kol (4 kola pouze s osmičkovým hrdinou), naverbovat vojáky 1. stupně a poslat 1 útok. Poslat 3 okrádačky na neutrálky, ať je na sýpku před odtahem.

1. den - Dvě země a díky okrádačkám přes 1000 zlatých. Okamžitě postavit sýpku a odtahat 7 - 8 kol. Zase zverbovat vojáky 1. stupně a poslat dva útoky.

2. den - 4 země a +- 17 - 18 kol. Odtáhavat kola a dostavovat sýpky a domy a poté se budete snažit poslat 4 útoky s jednotkami 1.stupně.

3. den - Doufám, že vyšlo vše tak jak mělo a máte 8 zemí. Pomalu odtahávat a dostavovat sýpky i studny a postavit i pár těch šamanů na kouzlení. Ekonomika v tomto dnu by neměla dělat problém. Se šamany můžete i pomalu čarovat jak na sebe tak i na ostatní.

Poznámka: Skřeti jsou parádní rasa, která se hodí do jakéhokoliv počasí a dobře se jim daří na co nejméné na domy tzv. 50% - 100%. Jediné co jsem zaregistroval při mém hraní skřetů je to, že někdy mi při prvních okrádačkách z nultého dne na první, že někdy nemám přes 1000 zlatých takže odehrávám dokud na sýpku v druhé zemi nemám, což ovlivní rozjezd. 

Scipio


Skuruti

Zlotr

Krvežíznivý a silní skuruti jsou výbojnější a silnější než jejich bratŕi skřeti. Ovládají velmi špatně magii. Jinak se skřety v dalších valstnostech jsou podobní.  

vhodná pro nováčky

špatné počasí (>100) 

0. den - Koupíme sýpku, odtaháme počet kol nutných k odeslání 1 útoku a pošleme jej. Za manu pošleme okrádačky na neutrálky. 

1. den - Pokud je počasí stále pod 100, tak propustíme jednotky 3. stupně, v dobyté zemi postavíme sýpku (díky okrádačkám zlato bude) a odtaháme další kola (musí se počítat nejen s počtem lidí k verbu, ale i se zlatem) a pošleme z každé země jeden útok.

2. den - Během odtahu postavíme sýpky, odtaháme kola už docela podle rozvržení hráče a pošleme útoky (vesměs je to míň než 4). 

3. den - Dostavíme sýpky a posílá se co nejvíc útoků, začínáme stavět studny, ať později můžeme začít kouzlit a posílat jednotky 2. stupně.

dobré počasí (<100)

0. den - Koupíme sýpku, odtaháme tolik kol, aby se daly poslat 2 útoky (bude potřeba tak 8 kol) a pošleme 2 útoky, za manu pošleme okrádačky. 

1. den - Postavíme 1 sýpku už na začátku před odtahem a během odtahu dostavíme i 2 sýpku a propočítáváme kolik je potřeba zlata na 3 útoky. Měli by vyjít 3 útoky.

2. den - Postupně během odtahu stavíme sýpky a v pěkným počasí se dá poslat až 6 útoků. Záleží na počasí a případně na alianci.

3. den - Stavíme sýpky během odtahu a pošleme co nejvíc útoků to jde.. vesměs vyjde tak cca 6, začínáme stavět studny, ať později můžeme začít kouzlit a posílat jednotky 2. stupně.

Hrabě de Kubicius


Nekromanti

Nazgůl

Nekromanti jsou rasa vyžívající se ve smrti a ovládání mrtvých... Proto jejich zombie mají slušnou obranu v poměru k ceně (mrtvolu je přece jen těžké zabít:) 

není vhodná pro nováčky

Při počasí 120 a výše: 

0. den -  Postavit sýpku, odtahat 7-8 kol- až bude dost peněz na cech války, nakoupit Nazgůly + zbytek, co vyjde doplnit zombiema, poslat minimální utok na 2 neutrálky, zbytek rozdělit na dva díly a přeposlat do zemí na které se utočí (sníží se ztráty). 

1. den -  Netahat žádná kola, pouze přeposlat utoky na další dvě neutrálky a nezapomenout nahodit obchodní smlouvy. 

2. den - 5 zemí, 16-17 kol, Nakupte v zemích s armádou sýpky ( 2+ 1 zustala v původní zemce) a poté alespoň 2 studny, aby byla nějaká mana. 

Poznámka:  Pokud je velmi dobré počasí, tak jde poslat až 5 utoku( málokdy vyjde), ale určitě pošlete utok ze základní země (zůstal tam z prvního dne cech války) a po jednom ze zemí s armádou (mělo by stačit doplnění armády zombíky).


Při počasí 100-110 (Snad i 90):

Je rozjezd podobný, jen se nultý den po odtahání kol musí prodat sýpka, aby bylo na cech války. 

Je možno hrát nekry i v nízkém, klidně 50tkovém počasí: 
A to buď si nultý den za DEky koupit 400 zlatých:))) 

A nebo: 

0. den -  Netahat kola, seslat příznivé počasí, koupit sýpku a studnu. 

1. den -  Odtahat kola, koupit cech války,  poslat dva útoky. 

2. den -  Pokud nebudou okolo zemky s velkou silou nebo bonusem do obrany, měl by jít jeden, možná i oba útoky přeposlat. 

Poznámka: ..tento návod do špatnýho počasí se hodí jen do málo obsazených lig, protože musí být okolo dost místa, aby šlo posílat utok až první den...ale pokud to vyjde, tak vás muže hřát, že v tak hnusným počasí nerky málokdo odehrává:)

Morloch


Mágové

Mág

není vhodná pro nováčky

0. den - Postavíme sýpku a odtaháme kola podle neutrálky a hera (stačí tak 4 s dobrým herem i míň na neutrálku bez bonusu), pošleme útoky. Zakouzlíme spoko na svoji zemku,na zemku kam útočíme a podle zlata pošleme 4 nebo 5 okrádaček... Ať máme prostě další den 1700 zlata. 

1. den - V dobyté zemce postavíme sýpky a studnu, odtaháme 4 kola a pošleme z každé zemky 1 útok.

2. den - Podle zlata stavíme sýpku buď jednu na začátku a druhou během odtahu a nebo obě během odtahu. Posíláme 4 útoky (z každé zemky jeden). Pokud nevychází mana (jako že vesměs už nevychází) tak koupíme tržiště a manu z tržiště, protože jako mág potřebujeme jen manu a né zlato na verb jednotek. 

3. den - Postupně stavíme sýpky a pošleme útoky podle toho jak to vychází...Kupujeme postupně i studny ať je mana, protože bez té to opravdu nejde...

Hrabě de Kubicius


Elfové

Léčitel

Nevýbojná klidná rasa spjatá s přírodou, ovládají však dobře jak luk tak i magii.

není vhodná pro nováčky

0. den - postavit sýpku a studnu, odtahat tolik kol, aby vystačil na 1 útok (bez hrdiny odtahat 5 kol), nakoupit armádu, poslat útok, zakouzlit spokojenosti na svou a útočicí zemi a kouzla ukrást peníze.

1. den -  2 země, 9 a více kol, pokud je dobré počasí a vyšli kouzla ukrást peníze, postavit sýpku i studnu, jestli ne tak postavit jen sýpku a po potom ihned postavit i studnu, odtahat co nejmenší počet kol k odeslání útoků z obou zemí (stává se, že jednotky k vycviční jsou k dispozici, ale zlatých je málo), na konci kola by mělo zbýt na 2 kouzla, buď to 2 nespokojenosti nebo 1 spokojenost, síla kouzla by měla vystačit, aby kouzla vyšla. 

2. den - 4 země, 12 a více kol, postupně dostavovat sýpky a studny, odeslat co nejvíce útoků.

Poznámka: Co nejdříve šetřit na cech magie a začít se cvičením vojáků 3. stupně. Hlavní výhoda Elfů je, že vojáci 3. stupně mají útok 5 a i obranu 5, takže jsou dobří jak na útok tak i na obranu a ještě vás jen tak nikdo neprokouzlí.

Javan


Temní Elfové

Zaklínač

vhodná pro nováčky

ideální rozjezd: lze rozjet v jakémkoli počasí

0. Den - Před odtahem postavit sýpku. Odtahat 3 kola s dobrým hrdinou 2 kola a poslat útok. Poslat si spokojko jak na základní zemi tak i do útoku a pár okrádaček, ať je na sýpku.

1. Den - Máte 2 země, postavit sýpku v dobyté zemi, odtahat 3 - 4 kola a poslat 2 útoky.

2. Den - Měli byste mít 4 země. Dnešní den otočit všechna kola, žádné šetření. Při odtahu kol dokupovat sýpky a domy. Naverbovat vojáky 1. stupně a poslat 4 útoky.

3. Den - Dostavět sýpky, domy a můžete také se vrhnout na magii.

Poznámka: Manu v prvních dnech moc nepotřebujete tedy pokud nejedete už 3. den na magii. Po 3. dni začít stavět i studny.

Scipio


Trpaslíci

Ničitel

Trpaslíci jsou obratná rasa, dobrá jak v boji, magii, tak díky dolům i v ekonomice. Špatně se dobývají. Hodí se téměř do jakéhokoliv počasí.

není vhodná pro nováčky

0. den - Postavit sýpku a cech války, odtahat vše, odeslat jeden silný útok (asi 24 druhých jednotek) seslat spokojenost na svoji zem.
1. den - V dobyté zemi přeposlat, tahat vše, co nejdříve postavit studnu, zverbovat max druhých jednotek (asi 32), odeslat silný útok.
2. den - Přeposlat útok(y) (v ideálním případě vychází oba) odtahat vše, během odtahu dostavovat sýpky, zverbovat 2. jednotky, odeslat,...

Poznámka: Na tento rozjezd se hodí mít kolem základní země hodně místa (např. říše středu) a v přeplněných trojkách se vyplácí spíše odesílat 2 slabší útoky, ať už první, nebo druhý den a šetřit kola.

Javan


Hobiti

Alchymista

Malí pracovití mírumilovní hobiti jsou přes svůj vzrůst odolné plemeno. Prosperuje v ekonomice díky 11 koly a zařazují se mezi dobré obchodníky a když se jim daří tak jejich počet rychle roste.

Ideální počasí pro hobity je 50% na domy, protože domů potřebují ze všech ras nejvíc. Mají ale skvělou ekonomiku i při počasí 50% na zlato.

není vhodná pro nováčky

0. den - Postavit sýpku, odtahat co nejméně kol a poslat 1 útok. 

1. den - Postavit sýpku, odtahat co nejméně kol a poslat 2 útoky. 

2. den - Opět postavit obě sýpky co nejdřív a poslat 4 útoky. 

3. den - Odtahat všechny kola a zařídit se dle situace v lize, po postavení všech sýpek začít i studny. 

Pepen IV.

s hrdinou

1-3-5-7 (přeposílací)

0. den - Postavit sýpku, propustit mágy (pozor, pokud chcete kouzlit, třeba okrádačky, tak propouštějte až poté), poté odtahat všechna kola (nezapomenout po 9. kole stavět domy) a poslat 2 útoky 

1. den - Postavit sýpku nebo obě, odtahat co nejméně kol (asi 8) a poslat dva útoky (s hrdinou a z původní země), ve třetí zemi naverbovat a přesunout krajníky do útoků.

2. den - Přeposlat dva útoky

3. den - Nyní máte okolo 25 kol a 7 zemí. Na začátku se domluvte na výběru z alianční kasy na sýpky, protože do kasy to určitě zase vrátíte. V průběhu odtahu stavte sýpky a poté studny a nezapomeňte na domy. Mágy stavte až po odtahu (na základní SK stačí 11), manu kupujte z trhu. Na útoky vám zatím stačí krajníci, na obranu vozy a obyvatelé.

Poznámka: Tento rozjezd není vhodný pro nováčky, je složitý na propočítávání. Nicméně je nejefektivnější, co se týče našetřených kol. 

1-3-6-12 (vhodný pro nováčky)

0. den - Stejné jako při předchozím rozjezdu

1. den - Postavit dvě sýpky, odtahat minimálně 8 kol, aby to vyšlo, poslat z každé země útok.

2. den - Postupně tahat kola (minimálně 11, možná všechna) a stavět sýpky, poté poslat útoky. Když je hezky, lze poslat z každé země útok.

3. den - Nyní máte ideálně 12 zemí a 11 - 13 kol. To je pořád hodně a máte spoustu možností. Nedoporučuji příliš bránit, vhodné je útočit dál a přemýšlet nad magií.

Poznámka: Rozjezd je vhodný pouze do velmi dobrého počasí (nad 100 na zlato). V dnešní době se tento rozjezd příliš nepoužívá, protože úlohou hobitů bývá často spíše magie, na což se hodí jiné rozjezdy, a v tomto počasí je nahrazují jiné rasy.

Danius


Enti

Listovlas

Starý národ se záhodnou magií. Jednoduchá rasa, sice nejméně kol z celého DE, ale velmi dobří bojovníci.

vhodná pro nováčky

0. den - Postavit sýpku, podle hrdiny s útokem nejlépe 7 odtahat 1 kolo a poslat útok.

1. den - Postavit sýpku v dobyté zemi, odtahat 5 kol (někdy však 6) a poslat 2 útoky.

2. den - Postavit sýpky v dobytých zemích (zlato by mělo stačit na postavení ještě před odtahem kol), máte 9 kol, odtahat 6 - 7 kol a poslat 4 útoky.

3. den - Odtahat pár kol, dostavět sýpky, všchno odtahat a poslat až 8 útoků, ale většinou se nepovede toto množství poslat.

 

s hrdinou

0. den - Postavit sýpku odtahat všech 5 kol, naverbovat vojáky 1. stupně a poslat 2 útoky.

1. den - Postavit sýpky, odtahat všechna kola a poslat až 3 útoky.

2. den - Postavit sýpky ve všech zemích, zlato nabyde při odtazích kol a poslat 2 - 3 útoky.

3. den - Dostavět sýpky v zemích, pokud to půjde poslat až 3 útoky.

Hrabě de Kubicius

TOPlist